0 pucukpaku ulam raja


Selasa, 26 Ogos 2008
orang yang aku suka ni,
>tak terlalu tinggi
>tak terlalu rendah
>tak terlalu kurus
>sedap mata memandang
>sedap......
>kat muka dia,bawah mulut ada tahi lalat manis sangat...
>kulit sawo matang
>stylo.....................



bila aku dah jatuh cinta........


makan bertambah lalu
malam-malam selalu 'lapar' entah la nape>>>
mandi lewat-lewat malam emmmmmm
suka terseyum sendiri
suka berkawan dengan orang yang aku suka ja!!!!!





.................
aku dah jatuh cinta kat seorang budak aswara
falkuti tari munking.....
dia memang nice di mata aku.
dia tak tinggal kat hostel...
kalo nak tengok dia aku selalu pi kat tempat ni coz dia selalu lepak situ dengan dia punya geng.
bila dia perasan aku datang...
dia pun tengok aku gak!!1
bestnya.....
mula la meleleh.....
terpaksa la aku lap dengan tisu....
huhuhuhu....
gurau je ek!!!!

aku tak berani nak bagi taw perasaan aku kat dia
tapi aku suka kat dia
aku rasa dia pun suka kat aku
nape?????
sebab bila jumpa dia suka tengok aku..
ada sekali pernah main mata dengan aku
pernah ofer aku dok minum gan dia....
tu semua pa maksudnya...
entah-entah aku je yang perasaan ek....

tak salah kalo nak perasaan kan..
entah la
biarlah aku terus meminati dia...
kalo dah datang perasaan berani aku
aku akan cuba luahkan apa yang aku rasa kat dia.....

aku tak tahu nak kongsikan kisah cinta syok sendiri aku ni kat sapa-sapa...
nak berkongsi gan member-member...
emmmmmmm....
mesti dia orang gelakkan aku...
mesti punya...
sebab aku suka kat dia........

entah la....
tengok la munking nanti
aku akan bagi taw kat dia la kot.....

bersambung.........................

oyeh...oyeh. hujan dan turun......
kini hujan yang aku nanti kan sudah mula membasahi bumi aswara. aku senang akan kehadiran hujan ini yang sama sekali telah menlenyapkan sumpahan kemarau tyang aku dapat. 24ogos tarikh bermakna bagi aku pada tarikh itulah aku dilahirkan dan pada tarikh tahun ini aku dapat hadiah yang paling bermakna dalam hidup aku. sumpahan kemarau yang aku terima dari geng-geng diva disini dapat di selesaikan dengan jayanya. kini bolehla aku tido dengan lena tanpa memikirkan apa-apa lagi tentang sumpahan kemarau yang aku terima tu!!!! itulah hadiah yang paling bermakna bagi aku!!!! kini aku seperti hari-hari biasa dengan mereka,walaupun munking aku tak mesra dulu. aku tak salahan mereka. kalo aku di tempat mereka munking aku akan buat benda yang sama seperti mereka gak. sekarang aku dah tak nak pikir apa yang orang nak kata tentang aku.... yang penting sekarang aku dah dapat apa yang aku inginkan.....hujan!!!!!!!!!!!!!!!!
my personal detail
+ mohdfendyabdullahsidiy
+ fendy
+ 24 ogos 1987
+ 21 YO!
+ taiping perak d.r
+ film and video student
+ akademi seni kebangsaan


taste pada...
!!!datuk siti
!!!yasmin ahmad
!!!kekawan
!!!david coke
!!!janiefer hudtson
!!!maria carey
!!!seoran budak aswara
!!!semua leeeee


Free chat widget @ ShoutMix

kata dari hati

...bila hati dah kata tidak...



Link Twink To
jatuhcenta
maegahmairamai
yasmin ahmad
hatta dolmat

click here!!
2008 Ogos 12 2008 Ogos 13 2008 Ogos 14 2008 Ogos 15 2008 Ogos 22 2008 Ogos 26 2008 Ogos 28 2008 Sep 3 2008 Sep 4 2008 Sep 5 2008 Sep 16 2008 Sep 24 2008 Okt 15 2008 Dis 30