0 pucukpaku ulam raja


Selasa, 12 Ogos 2008
pertama aku menjejaki kaki ke aswara aku mula terbayangkan tentang cinta!!! apakah aku mampu mendapatkan apa yang aku hajati disini. ilmu,kekawan,pengalaman dan yang semestinya aku dapat mestilah assignment.... dah hampir 2bulan aku disini tugasan assignment dah bertimbun-timbun. perbagai pengalaman telah aku lalui. ada yang suka dan tak lupa juga yang duka. semuanya datang tampa diduga. benda yang munking aku tak akan aku lupakan berkaitan telipon aku yang telah dicuri oleh malaun mana yang boleh dianggap iblis!!! memang puki mak toi dia!!!. aku tak akan maafkan dia sampai bila_bila. sampai sekarang aku masih merindui fon aku yang dah dicuri tu. semua kenangan aku ada dalam fon tu. aduh sedihnya!!!!! rasa cam nak..... entah lah!!!! apa yang leh aku kata kan kat sini. saborjeLah!!!!! nasib leee aku di nasihati oleh malaikat_malaikat suci yang di utuskan dari kerajaan langit ke aswara...sesungguhnya mereka adalah insan -insan istimewa yang berada bersama aku disini!!! dalam tangis aku amat bersyukur kerna aku masih ada mereka yang mampu membuatkan aku terseyum kembali. wahhhh_wahhhh!!!!
my personal detail
+ mohdfendyabdullahsidiy
+ fendy
+ 24 ogos 1987
+ 21 YO!
+ taiping perak d.r
+ film and video student
+ akademi seni kebangsaan


taste pada...
!!!datuk siti
!!!yasmin ahmad
!!!kekawan
!!!david coke
!!!janiefer hudtson
!!!maria carey
!!!seoran budak aswara
!!!semua leeeee


Free chat widget @ ShoutMix

kata dari hati

...bila hati dah kata tidak...



Link Twink To
jatuhcenta
maegahmairamai
yasmin ahmad
hatta dolmat

click here!!
2008 Ogos 12 2008 Ogos 13 2008 Ogos 14 2008 Ogos 15 2008 Ogos 22 2008 Ogos 26 2008 Ogos 28 2008 Sep 3 2008 Sep 4 2008 Sep 5 2008 Sep 16 2008 Sep 24 2008 Okt 15 2008 Dis 30